dijous, 1 de gener del 2015

El 2014, un gran any!

Podria dir-se que el 2014 ha sigut un dels millors. Ha sigut un gran any ple de diversions, noves amistats, grans experiències i moments inoblidables.
Un any ple de rialles, plors, il·lusions, decepcions, somnis i alegries.

Donar les gràcies a totes eixes persones que han estat al meu costat en els bons i en els mals moments, als que mai m'han fallat i als que han fet que aquest 2014 haja sigut el millor any fins al moment. He viscut els somnis que pensava que mai compliria junt a elles.
He lluitat per mi, i per gent que mai imaginaria haver-ho fet. Em senc satisfeta de mi mateixa i de tindre gent així al meu costat.

I que millor que donar la benvinguda a l'any amb alguns dels meus amics i amigues!

 


D'aquest 2015 espere que totes elles no em falten quan les necessite, espere comptar amb elles per a enguany i per a tots els que ens queden.
Feliç any nou!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada